« 今朝の空 | Main | ハウステンボス »

09/17/2004

顔を洗う水

040917_175600.jpg
今年はめんそーれ沖縄物産展になぜか3回も行ってしまいました(笑)
そこで購入したものの中で「これはいい!」と思った、カミヤマ美研の顔を洗う水のお試しセットをご紹介します。
ぬるぬるの顔を洗う水で、くるくるとこすっていると、なんだかお肌がぷるぷるになる気がするのです。
私はコスメにうとい人間ですが、これは本当にすごい効き目だと思いました。
なんだか自然のチカラってすごいと実感できた洗顔でした。

|

« 今朝の空 | Main | ハウステンボス »

Comments

Hmm is anyone else encountering problems with the images on this blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blog. Any responses would be greatly appreciated.

Posted by: Gratuitement | 01/22/2015 at 12:14

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/12317/1457534

Listed below are links to weblogs that reference 顔を洗う水:

« 今朝の空 | Main | ハウステンボス »