« 器たち展@わかさ農園 | Main | マリゾン »

11/10/2004

着メロ

フランスの発電会社のとても面白いCMを紹介してもらいました。
(Windows media playerで見れます)

そしてこのCMのBGMが気になって気になって仕方がありませんでした。
きっと、小さい頃から聞いたことがあり、曲の感じがなんだかツボだったのです。
普段はこういう曲を聴かないため、曲名にうとくて…。
ようやくしらべたサイトに曲名が載っておりました。

今の私の願いは、この曲を携帯電話の着メロにすること。
大好きなNHKのこのサイトに思わずリクエストしてしまいました。
以前にもご紹介したサイトで、ピタゴラスイッチをはじめ、大変お世話になったというか、ココ以外でダウロードしたことがありません。
私はauなのですが、1曲30円というのも、曲のアレンジの仕方も気に入っております。
こんな私なのでリクエストするのははじめてです。採用されるといいな~って思ってます。

|

« 器たち展@わかさ農園 | Main | マリゾン »

Comments

Good day! I could have sworn I've visited this site before but after looking at a few of the articles I realized it's new to me. Anyhow, I'm definitely pleased I stumbled upon it and I'll be bookmarking it and checking back regularly!

Posted by: tarencontrecougar.info | 07/31/2014 at 05:44

I do trust all of the ideas you've offered to your post. They are very convincing and can certainly work. Still, the posts are too short for starters. May just you please lengthen them a little from next time? Thanks for the post.

Posted by: rencontre cougar | 08/13/2014 at 04:40

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/12317/1919376

Listed below are links to weblogs that reference 着メロ:

« 器たち展@わかさ農園 | Main | マリゾン »