« 秋のお祭り | Main | Marcadetteのジャム »

09/26/2005

cheka

cheka少し前に北九州市門司港のカフェchekaでお茶をしました。
門司はかつて国際貿易が栄えた港。
通りかかった木造の駅も建物も昔のよさをそのまま生かしている感じがしました。
このカフェも、門司港レトロなイメージにぴったりのお店でした。
数種類のソファ、窓からのやさしい光、木のテーブルなどなど。
ブルーベリーやラズベリー、カーラントなど、たっぷり入ったベリーのソーダを飲みながら、のんびりしました。
帰りに港で潮のかおりを深呼吸したり…
一休みのカフェがかわいいお店だと嬉しくなる私なのでした。
その嬉しい気持ちを、写真を現像してからまた思い出しました。

|

« 秋のお祭り | Main | Marcadetteのジャム »

Comments

Helpful information. Lucky me I found your website by accident, and I'm shocked why this twist of fate didn't came about earlier! I bookmarked it.

Posted by: Racing Rivals Hack | 10/08/2014 at 07:11

Amazing blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers? I'm planning to start my own site soon but I'm a little lost on everything. Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I'm completely confused .. Any tips? Appreciate it!

Posted by: Racing Rivals Hack | 10/18/2014 at 11:55

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/12317/6128471

Listed below are links to weblogs that reference cheka:

« 秋のお祭り | Main | Marcadetteのジャム »